Hjälp!

HJÄLP vad länge sen det var jag skrev!! men det har varit så otroligt mycket de senaste veckorna och dessutom så tar min lillebror datorn hela tiden ;)

ENGLAND!!!
så underbart, jag saknar det så sjukt mycket, fast alla kör på fel sida om vägen xD Det var helt underbart, och kyrkan vi sov i de tre första nätterna var inte alls så läskig som jag trodde att den skulle vara ;) jag och en kompis kunde inte sova så mycket så vi fixade frukost åt alla, sen väckte vi dem genom att slå skedar och knivar på plåtburkar, tihihihihihiihhi ;);) alla var inte jätteglada över den väckningen ;) men vi var jåttenöjda hahahahhaa
Familjen som jag bodde hoss de sista dagarna var helt underbar, de var jättesnälla och helt perfekta, de var som om att de var utdragna ur en tv-serie ;) pappan gillade inte dotterns pojkvän, och de bråkade om hur länge poken fick stanna ute på kvällen, det var lite roligt att lyssna på dem och vi kunde ju prata om dem utan att de fatta något ;);)

Imorgon börjar musikalveckan, jag vet verkligen inte om jag är glad för det eller BARA orolig. Den har helt klart kommit aldeles för tidigt i år. Fast det ska bli kul också ;) ska sjunga två sololåtar, det ska nog gå bra.
Men jag måste gå upp 5 varje morgon förutom imorn, så det är jag inte så glad över ;) :S


Men men, nu ska jag slappna av i sommarvärmen ;);) (29 grader idag) Underbart ;););)

Ha det bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Felicia Gilljam

Har du fått något i ögat eftersom du blinkar hela tiden? :P

Kul att englandsvistelsen blev så lyckad! Jag såg tv-grejen på nätet. Tycker de kunde ha filmat dig lite mer bara!

2008-05-14 @ 12:02:01
URL: http://lifebeforedeath.blogsome.com
Postat av: Cassandra

Skriv mer i bloggen söta människa så man vet vad du har för dig,saknar dig!<3

2008-07-23 @ 17:43:50
URL: http://onebrokensoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0