Sorry

Sorry att jag inte har skrivit på en vecka :S Det har helt enkelt inte blivit av..

Iallafall så åkte ju jag och shoppade i onsdags, och jag köpte kläder för 1400:- aaahahahaha xD så nu är jag helt pank ;)  min lista på det jag köpte:
Ett par byxor
En t-shirt
Ett linne
En shorta/blus
En kofta
Två munktröjor
Strumpor
Underkläder
 Nice va ;) hahah

I fredags så ringde Johanna och frågade om vi kunde hitta på något, så vi impullsbestämde att vi skulle åka till heron och titta på Juno, det är bra att kunna impullsbestämma sånt när det tar typ en och en halv timme att åka dit ;D Juno var iallafall skitbra!! jag rekomenderar den varmt :)



Sen i lördags så frågade pappa mig om jag ville föja med och åka och titta på Sweeney Todd, den var så jävla bra!!! En musikal med Johnny Depp :D Min första 15-års-film ;) Den var otroligt speciell och det var mycket blod i den, men fyyyyyy, vad bra den var!!! xD SE DEN! Musiken var helt fantastisk och jag har blivit ännu lite kärare i Johnny Depp nu när jag har sett honom sjunga ;)


Det har inte hänt något speciellt i skolan förutom att vi har fått övervakningskamror, skitkul :S känns som att nån sitter och tittar på oss hela tiden, men det är väll en vanesak ;)

Ha det bra :):)

Kommentarer
Postat av: Fåret Shaun

Najs

2008-03-05 @ 11:00:50
URL: http://Fåretshaun.blogg.se
Postat av: Morsan

hoppas dansen gick bra..
http://youtube.com/watch?v=Vx1T9TO5A2w

2008-03-05 @ 19:34:22
URL: http://tradgardsliv-mariehill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0