Snow

Det bara snöar och snöar hela dagarna långa.. igår var det iochförsig uppehåll, men när jag tittade ut genom fönstret imorse såg det ut som en snöstorm därute ;) helt otroligt..Det vore ju helt underbart om det kunde se ut som på bilden, men just nu snöar det alldeles för mycket ute för att solen ska få plats på himmeln ;);) måste påminna mig själv hela tiden att det faktiskt är påsk!! helt knäppt är det.. Vi fick ingen snö under vintermånaderna men vi får det nu.. Helt knäppt xDxD Men det är väl bara att ta fram vinterskorna igen ;)

Imorn ska jag till stan med några kompissar och shoppa, allra viktigast så måste jag köpa presenter till två andra kompissar som har en födellsedagsfest på lördag, jädra tur att jag får månadspeng imorn ;) kanske köper någon snygg liten klänning imorn också att ha på mig :)
image65
Tror att vi ska på bio på fredag också.. vi ska nog se 27 dresses, den verkar asbra!!! hoppas verkligen att vi ska det :D
Den handlar om Jane, en kvinna som är helt osjälvisk och ställer upp som brudtärna så fort någon frågar henne, vilket de har gjort, 27 gånger. Men när hennes chef, som hon har en hemlig förälskelse i, blir kär i hennes lilla syster blir måttet rågat och hon börjar ifrågasätta sitt sätt att leva. Rollen som Jane spelas av Kathrine Heigl som ni annars kan se i tv-serien Greyes Anatomy.

Någon som har något annat biotipps??

Ha det bra!! vi ses

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en fin dag !

2008-03-26 @ 11:25:06
URL: http://miiillaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0