Ledig?

Hmmmm, idag var det meningen att det skulle bli en lugn dag, en sån där dag då man bara kan slappa, eftersom det är studiedag idag på våran skola... Så blev det inte för mig, det sket sig ordentligt..
Först så hade jag en timme-lång sovmorgon, så blev det inte eftersom jag vaknade ändå, men det fick jag väll ta. Sen gick jag ner för att ta det lungt och äta frukost, men då hör jag nån som hostar i vardagsrummet. Jag går dit och ser att min lillebror är hemma, han sa att han var sjuk men jag trodde honom såklart inte ;) sen gick jag och klädde på mig och tittade lite på barnprogram ;)
Sen var jag tvungen att åka till skolan iallafall, för våra snälla lärare hade bestämt att vi skulle ha musikalträning från 9:30-13:30, skitkul :S När jag kommer dit så är vi några stycken där, men våra lärare hade inte kommit än, de kom inte förän kl 10:00, fatta vad irriterad jag var.
Vi tog oss iallafall igenom dagen, och när jag kommer hem så förstår jag att min lillebror faktiskt var sjuk :S Så nu några timmar senare har jag spenderat tiden med att passa upp på honom och hunden, vilket inte är ett lätt jobb ;)
Men men ;)

Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Linus

Låter jobbigt!

Om du vill och har tid så kan du gå in och läsa om mitt hektiska liv fast samtidigt underbara som pappaledig. Med min sköna grabb Malte på www.centrumspel.blogg.se

2008-03-13 @ 18:54:40
URL: http://www.centrumspel.blogg.se
Postat av: Camilla

SV: Det var helt underbart i sthlm! Älskar det !

Ha en fin kväll!

2008-03-13 @ 19:10:06
URL: http://miiillaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0