Home

Hellooo ;)
Jag har precis tittat på greyes anatomy repriser och masserat min lillebror, jag var tvungen att muta honom xDman får helt enkelt offra sig inland ;D Jag älskar greyes.. det är en otroligt bra serie. Fast nu när jag tänker efter så gillar jag en massa program ;) Min topplista som jag kan komma på just nu;) :
Heroes
Greyes anatomy

House
CSI allihoppa ;)
Ghost whisperer
Phsyc
Criminal Minds



Mina favvo-serier, som jag kan komma på nu xD

Händer inte så mycket ikväll, som vanligt ;), men jag ska titta på Let´s Dance iallafall. Kan fortfarande inte förstå att Linda åkte ut, helt otroligt!! Jag hoppas nog på att matte eller danny åker ut.. Dem är inte lika bra som de andra, Karl Petter vill jag ha kvar bara för att han är så rolig xDxDxD hahaha 
Fattar ni att jag har spenderat den här bloggen med att skriva om tv-serier xD ahahaha ojojoj..

So:n gick väll bra, vi fick göra en massa jobbiga uppgifter, men det gick ändå för våran lärare var lite fnittrig ;) Helt okej tycker jag :) Bilden var så där, min bild är lite mysko ;) Jag målar den i surrealism, så den blir jättekonstig xD Men sånt gillar väll bildlärare xDxD lite fördommar, men men ;)

Ha det bra :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0