Hi again :)

Hejsan igen :)
Har precis ätit hemmagjord hammburgare :) very good ;) Pappa var duktig nog att laga det ;)
Och jag har faktiskt pluggat på spanskan som jag sa att jag skulle göra xD jag är så duktig xD Vi hade typ en idrottsläxa också, ett häfte om HLR (hjärt och lung räddning) som jag gjorde innan middagen..

När jag kom hem idag så svullade jag mackor ;) sen efter en stund kom min lillebror hem (charles) och då hade mamma sagt att vi var tvugna att gå ut med hunden, så det var bara att klä på sig och gå ut ;) men det var faktiskt rätt skönt, lagom vår-värder när man går ut med hunden ;)

Inget speciellt idag, men detta var vårat schema:

Matte: Rätt ok, började med ett nytt kapittel, och jag fattar xD Det är gymnasiematte, så jag är rätt stolt ;)

No: Vi gick över lite med matten på no:n, vi har samma lärare, så det gick att göra så. Det var nog skönt att inte no:n blev så lång, det är så jobbigt att konsentrera sig hela tiden ;)'

Spanska: Blääää, alltid lika dant. Vi pluggade lite till provet imorn, men jag hoppas verkligen att gymnasie-spanska är roligare än det vi har nu!

Lunch: Nån konstig kött-gegga med kött, rätt ok om man dränkte det i lingonsylt ;)

Idrott: Vi spelade volleyboll :D Det var rätt kul, för vi spelade på helplan, för vi var typ bara 14 stycken där.. Det blev aldrig fart på spelet, men när man har några roliga klasskompisar så är det kul iallafall  ;)image48

Rasten: Det var så varmt och skönt att vi gick ut och satte oss ;) jag älskar SOL!!

Musikalen: Vi var 6 personer där, men vi fick inte gå för det.. Shit vad arg och trött jag blev!!! jag får liksom vänta i över 1 timme på bussen, men jag fick absolut inte gå. BLÄÄ

Men jag är rätt nöjd med dagen ändå, på nått vis ;D
Hoppas att det blir lika fint väder idag också :D

Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0