Hejsan svejsan ;);)

Hejsan svejsan på er alla :D
Jag känner mig glad, vilket är ett litet under i det här mysteriska vädret ;) haha fast idag var vädret rätt okej, charles och jag gick ut med våran hund wilma idag. Det var faktiskt kul, jag sa åt Charles att springa å göma sig , sen sa jag åt henna att springa och leta efter Charles, hon var så jädra snabb ;) jag har fortfarande lite ont efter att hon drog omkull mig ;);)

Dagen igår gick bra, fick alla saker köpta, två presenter och en liten "fest"klänning, jag är nöjdimage67 :)                                                                Klänning från gina tricot:
 Jag mötte Sarah och Christa vid åhlens, deras tåg var jätteförsenat, och sarah såg bitter ut xD

Jag kom på en sak..jag kan inte gå på bio på fredag, mamma fyller år snart, och hon fyller 35, en viktig siffra, så jag måste köpa en present till henne för mina resterande penger, 220:-... Jag får helt enkelt vänta ett tag med att se på 27 dresses, men det överlever jag, vad gör man inte för sin moder? xDxD

Skriver mer imorn, pappa kräver tillbaks sin dator ;)

Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

SV: Jo det är väldigt många i min omgivning som fyller år just nu, och det är ju trevligt..! :)

Vad ska du hitta på ikväll då?

2008-03-29 @ 18:09:33
URL: http://miiillaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0