Gissa var!

Gissa var jag är ;P I skolan så klart xD
På musiken idag så spelade vi allstar, från shreck 1, vilket var rätt kul. jag spelade trummor,musikalisk som jag är ;D ahahhaha Sen var det svenska då vi gick igenom examensarbetet som vi ska göra.. förklarar vad det är senare ;) Efter det hade vi HLR, vi såg en film med en otroligt övertydlig kvinna som var väldigt pedagogisk..vi hade väldigt kul åt henne :D Så fick vi träna på dockor, vilket var mindre mysigt..
Efter lunchen hade vi syslöjd, då min klänning börjar ta form :D:D Sen so, då sarah och jag jobbade på otroligt bra ;)

Hela dagen har jag haft den tecknade robbin hodd låten i huvudet, väldigt trevligt ;)image57

Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0