aaahaha, löjligt ;)

Har haft en trevlig helg faktiskt :D Igår så hade jag dansdag på danshögskolan, väldigt skönt att ha en riktig danssal att dansa i för en gångs skull ;) vi lärde oss att dansa modernt, vilket var otroligt roligt, men fysiskt krävande, jag hade så ont i fötterna att jag knappt kunde gå hem, men dansen blev skitasnygg xD men när jag kom hem för att duscha så fanns det inget varmvatten!! så jag fick duscha i kallvatten :S inte det mysigaste ;)
Att Perelli vann melodifestivalen är ju bara löjligt.. tycker att Sanna eller tvillingarna borde ha vunnit, men eftersom att det är sverige vi bor i ;) så blir det såklart den som redan har vunnit engång..

I LOVE BJÖRN GUSTAVSSON!!!!!


Idag så har jag varit ute och grävt i "mammas" trädgård ;) hon vill göra om hela trädgården, och jag har skulder eftersom att jag skulle ha en klasströja, så det var bara för mig att sätta igång o gräva ;) jag klagade lite då och då, men jag tyckte att jag skötte mig hyffsat xD När jag var klar så gick jag och duschade, för nu fanns det varmvatten, och det var underbart :):) när jag kommer ut ifrån badrummet så ser jag att jag är ovanligt röd i ansikten... Jag har bränt mig!!! helt otroligt, jag stog fasiken bara i skuggan xD aaaaaaaaahahaha det är löjligt xDxD mamma skrattade också åt mig och tjata om att jag måste vara ute oftare, som om jag inte vet det ;D

ha det bra!!!



Kommentarer
Postat av: Camilla

sv:Jaa, men då var ju du minst lika duktig ! ;)

2008-03-16 @ 19:03:56
URL: http://miiillaan.blogg.se
Postat av: Elin

Åh, tack så mycket, glad jag blir :) Joo, att vara kär är mysigt : )
Men vore inte fel med Björn Gustavsson som lite vänsterprassel :P

2008-03-18 @ 21:23:10
URL: http://tingelingeling.blogg.se
Postat av: anna

Jag älskar också björn!!!

2008-03-20 @ 14:01:17
URL: http://ampe.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0