Sjuuuuuuk

Jag är sjuk!! :'( Det är inte rättvist!!

Matte:
30 minuter matte, det var allt vi hann med, men jag kan inte säga att jag är besviken xD
image12
Skridskor: Sen så åkte vi skridskor, eller först så åkte vi buss i 40 minuter, SEN åkte vi skridskor ;) Jag å sarah tyckte det var skitkul, hahahah vi var helt klart bäst xD Mycket bättre än alla hockey-nördar på andra sidan hallen xD aaahahahah

Idrott:
Sen efter den långa vägen tillbaks till skolan så åkte vi direkt till idrottshallen, för hade tagit med oss matsäck, så vi behövde inte äta i matsalen. Så vi började typ ha idrott sisådär 20 minuter inann alla andra kom ;D Vi hade racketsporter idag, så jag spelade badminton, helt okej lektion.

Block, Musikal: Fruktansvärt tråkigt!!! Synd, faktiskt. Men vi hade bara två av våra tre lärare där idag, och en av dem lärarna, HATAR JAG!!! Men den andra är heeeeelt okej ;D våran musiklärare var tydligen sjuk, IGEN! Vi sjöng typ bara två låtar, en rolig men den andra tråkig. Blääääääääääääääh

Btw, Sarah, DU är BORING!!! xD

skriver senare

Kommentarer
Postat av: elaine

krya på dig!

2008-01-31 @ 16:50:44
URL: http://elaine.blogg.se
Postat av: Sarah

Haha i Know, Im fucking boriing!

2008-01-31 @ 18:33:02
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Camilla

Haha, idrotten ägde ju ! ;)

2008-01-31 @ 18:51:14
Postat av: Helena

Tack, vad roligt att du tycker det. Jag blev jätteglad. Tråkigt att du är sjuk, jag hoppas att du mår bättre imorgon. Du kanske skall stanna hemma och bara ligga och mysa i sängen då?

2008-01-31 @ 21:37:46
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0