Uppdatering

Hejsan på er alla :)

Har inte skrivit sen i lördags, men jag ger er en snabb uppdatering ;)
vi åkte till mormor i söndags, på typ en lunch/middag. Där var mammas syssling från finland med barn och man, det var trevligt, alltid trevligt :) De pratade finska lite då och då, vilket jag absolut inte förstod ETT ord av vad dem sa xD
Igår hände inte alls mycket, vanliga lektioner, vanlig kör-övning.
Idag så va engelskan typ as kul ;) vi fick prata om en massa olika saker i grupper och grejjer, skitkul :D Vanliga lektioner annars, fast på svenskan fick vi reda på nationella resultaten, jag fick VG+ på både uppsatsen och läsförståellsen, rätt nöjd :D, men lite surt att hela tiden bara få vg+, men men jag överlever ;) Min gamla no-lärare hällsade på idag (hon är mammaledig) och hennes barn va såååå sött :D Jag är nog lite bebiskär ;) vill inte ha en egen än, men andras är helt ok ;D

idag är det House, jag kommer sitta bänkad framför tv:n ;)
image42

Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Morsan

Snott från www.Alltombarn.se
"Storasyster och storebror får 3 000 mer timmar kvalitetstid med sina föräldrar än sina yngre syskonen, enligt ny amerikansk studie.
Det kan vara en förklaring till varför äldre syskon i allmänhet är smartare, har bättre utbildning och tjänar mer pengar."

Go girl!

2008-02-20 @ 16:00:37
URL: http://tradgardsliv-mariehill.blogspot.com/
Postat av: Camilla

SV: Jag hade super kul!

Ha en bra dag!

2008-02-21 @ 18:01:28
URL: http://miiillaan.blogg.se
Postat av: Farbror Hampus

Tjaaba brorsdottern min!
Farmor undrar vad xD betyder! Vad tycker du jag ska säga? Att det är kod för var bomberna är gömda?^^

//Hampe

2008-02-21 @ 18:47:00
Postat av: Farbror Hampus

Och varför lägger du aldrig till mig på msn?>

2008-02-21 @ 19:57:55
Postat av: Natalie

Hejsan hampe ;) säg att det betyder att jag är bäst ;) xDxD Och jag har inte din msn.......

2008-02-22 @ 19:22:40
URL: http://favoritnattas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0