Kör :)

Nu sitter jag här hos farmor som alla andra måndagar ;) den enda skildnaden är att jag faktiskt sitter framför datorn ;D För er som inte vet varför jag är här varje måndag, så kan jag informera er om att jag har kör på måndagar, och eftersom att farmor släpade dit mig första gången, så får hon "släpa" dit mig alla andra gånger också :D
 Jag har gått på kör sen kanske 4:an, 5:an. Och det är så otroligt kul :D:D i vår sen, typ april, så ska vi åka till england på körresa :D:D:D fattar ni vad kul!!? Vi ska typ sjunga lite här och där ;D Det är alltså det jag övar inför varje måndag :D

Oh No!!!
So-prov imorn!! :/ :S inte bra, fast jag kan nog det mesta man ska kunna, så det är nog lungt. Men endå, vem vill ha so-prov i samhällsekonomi?? Fy o Bläääää

Ha det så bra :)
image38
Ps: allahjärtansdag snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0