Dagen efter

Nu är det dagen efter min 15-års fest :) Vi hade så himla kul xD

När de kom så öpnade jag presenterna först, och jag blev mest glad över en bok tror jag ;D men den är cencurerad xDxD Sen började vi laga mat, tacos, och de mästerkockarna som vi är, gjorde vi maten asgod :D sarahs köttfärs blev skitbra :) Under tiden snackade vi som vi gör när vi har fest: om allt och inget :D
Sen gick vi up till datorn och tittade på den bästa "filmen" milla någonsin har gjort :D den var skitbra :D Sedan: wiiiiiii xD Sen blev det en massa kort-tagande, så vi satte på musik o började att shejka xD hahahha såååå kul :D
Sen var det dags för melodifestivalen, vi blev riktigt besvikna på bidragen :/ Den enda som faktiskt va bra, det var han jätte glada som sjöng typ: that´s love. Han va bra och gick inte ens vidare... BJÖRN GUSTAVSON är min stora idol xDxDxD fyyyy va bra han är :D så kul!!
Efter det så var det dags för efterrätt :D värdens godaste kladdkaka, köpt, men endå xD och milla var väldigt nära på att göra grädden till smör, men det gick å äta xD
Bilder: image24image25image26image27
image29 
bästa gruppbilden någonsin xD

ha det bra :D

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, jaa kul som attsingen va de!

2008-02-10 @ 16:45:37
URL: http://sajjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0