Hej svejs

Shit vad trött jag är!! Jag kommer säkert att somna här vid tangentbordet xD

I helgen så hände inget speciellt sådär, jag grävde en rabatt till mamma ;) hade träningsvärk dagen efter ;D Inget kul i skolan heller, vi var jätteflum på svenskan idag, och typ ingen jobbade särskillt hårt ;) Micke skulle ställa om klockan (våran lärare skulle hämta nått) fast precis när han tog ner klockan från väggen så kom läraren in igen, han fick typ panik så han la klockan på en bänk, och hon märkte ingenting!! xDXD

Idag klockan 20:00 så är det so you think you can dance :):) I love it!!! älskar benke mest tror jag ;) han är så jädra cool ;);)image70
sen klockan 21:00 blir det nog house för mig ;) han är så klockren :):) har nog en liten crush i honom ;)

btw, jag såg min ena körledare i talang i fredags, kom lite som en chock ;) han hade inte sagt något innan så jag blev jätteglad :)

Ha det bra!!!!!

Kommentarer
Postat av: c

sv: Texten är verkligen super!

Ha en fin dag!

2008-04-09 @ 16:50:43
URL: http://miiillaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0