fiskpanetter och ris

Hejsan svejsan på er!!
Sitter och väntar på att våran middag ska bli klar ;) fiskpanetter och ris med grönsaker, då är jag nyttig va? ;)

Har bara haft tre lektioner idag ;) underbart skönt!! haha, först hade vi spanska, vilket var som det brukar va ;) På idrotten idag så hade vi ett prov, typ om saker som varför man värmer upp och hur en volleyboll-plan ser ut, jag tror att det gick rätt bra ;) provet gick rätt fort så efteråt fick vi fritt :) det var så jädra kul!!! kikka, du är bäst på at snurra!!! och sarah, du kan verkligen inte hoppa ;P sen var det block, vi gjorde INGENTING!! blää, vad sur jag blev, men sen stannade jag kvar med några och tränade med andreas, så jag blev gladare mot slutet ;)

Nu är det maaaaaaaaaaaat!!

ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad gott med fiskpannetter :D

2008-04-10 @ 22:04:11
URL: http://glooria.blogg.se
Postat av: Anonym

Tänkte bara upplysa om att fiskpanetter och ris inte är nyttigt mat, bara så du vet !

2008-04-11 @ 19:41:43
Postat av: mormor

fortfarande,vad är det för färg på balklänningrn, vad är det för väska Du behöver?vi kommer på söndg.

2008-04-12 @ 00:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0