April april

April april på er ;) i efterskott ;D så ledsen att jag inte har skrivit på så länge.. här kommer en liten update;)
Jag åkte på födellsedagsfest i lördags hemma hos emma, vi hade  så jädra kul xDxD  bästa festen någonsin  ;) vi badade  tunna, spelade twister,  singstar, dansmatta, så roooligt , jag har typ inga bilder än, men jag har två ;);)
 

en underbar twister-omgång ;);)
image68  några twistar, andra spelar xDimage69

Det var lördag, fast vi sov över till söndan också ;)
när jag kom hem i söndags så eldade vi i trädgården, ni vet sånt där gammalt skräp (grenar mm) mina kläder stank rök, men sånt kan man väll leva med xD

Skolveckan började fast inget speciellt har hänt, har varit hitills en vanlig vecka :):)

jag lovar att jag ska skriva snart igen ;)

ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Festen ägde!

2008-04-04 @ 15:36:21
URL: http://faretshaun.blogg.se
Postat av: Lizz

JAG FICK STÅ UT MED RÄKEN MEST FAKTISKT! *GNÄLLER MER ÄN VANLIGT* ;)

2008-05-26 @ 21:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0